Monday, January 4, 2010

PRACTICAL...OH LA LA...

erm...4hb sepatutnya aku dah start lapor diri dekat tmpt yg sepatutnya...ntah lah nk dijadikan cerita, boz yg sepatutnya aku lapor diri xde plx..so aku pon tggu je lah smpi kul 10 lebey..acctualy aku dtg awal gak juz nk tunjuk bdak bek..yalah 1st day kan..tunggu punya tunggu, punya tunggu smpi lah aku nek boring n decide tok balik..(mcm opis nenek aku)..arini plx aku call tmpt 2 juz nk double check whether boz dah msuk ke blom coz lau still xde,sia2 ja aku dtg g opis 2..tp yg xbestnya bila aku call, assitn boz inform kat aku yg aku xble trun praktikal slagi xrecieved latter from them..oh my God..wat's going on coz email from GEMS suh aku lapor diri dah..miscommunication tau misunderstanding tau misz world???setau aku GEMS dah send sura dekat opis n n opis ni dah approve..tp napa gini plx...huhuhu..praktikal oh praktikal..lalalala...

0 comments:

Post a Comment